Wpisz szukane hasło do wyszukiwarki poniżej:

Informacje:

• Stron: 158
  • Kategorii: 27
  • Stron oczekujących: 2
  • Gości online: 7

O nas:

Korzystając z naszego spisu najlepszych stron w POLSCE mozesz byc pewien szybkiej i skutecznej promocji w internecie. Zyskaj juz dziś nowych kontrachentów zwiększając ruch na swojej stronie juz dziś ! To tylko 5 minut !

Narzędzia informatyczne dla brokerów ubezpieczeniowych

Narzędzia informatyczne dla brokerów ubezpieczeniowych Firma EFSAL jest dostawcą narzędzi informatycznych, dedykowanych przedsiębiorstwom branży ubezpieczeniowej. Naszym flagowym produktem jest wielomodułowy, zaawansowany system brokerski, pozwalający zarówno na strukturyzację pracy brokera ubezpieczeniowego, jak i automatyzację wielu procesów i czynności, wykonywanych w toku pozyskiwania nowych klientów oraz bieżącej obsługi ubezpieczeniowej i szkodowej istniejących klientów.
Ze względu na swoją modułową budowę narzędzia wdrażane przez EFSAL zapewniają indywidualne dopasowanie do potrzeb i oczekiwań klientów, jak również integrację z istniejącymi rozwiązaniami klienta.
System brokerski EFSAL stanowi także bazę dla budowy indywidualnych rozwiązań wsparcia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych on-line oraz obsługi grupowych programów ubezpieczenia.

Szczegóły strony efsal.pl:

Komentarze: